16 Şubat 2013 Cumartesi

KANIKSAMALARIN MAKATINDA UNUTTUM SENİ




Derini unuttum
Beni sıkboğaz eden soğukluğu
Kendime vardığım yanlarımda
Yargısız ve güçsüz kalışlarımı da
Kaypak gülüşünü de
Seni de, sensizliği de
Tama kendimi de
Sevmedim,  üstelik hiçbir zaman
Öyle ılık ve eğreti duruyorduk
Birbirimizde
Giderken bütün duygularımı
Sığıntılarımı, kalabalıklarımı, dünyamı
Kavramları, paldır küldür bir düşün ortasında
Hatırladığım yarınlarımı makatı kırık bıraktın
Hadi geçtim onu da tamam
Ya melekler gelip bir gün ağlarsa götünün dibinde
Tutuşursa paçaların varlığa bulanmış ruhlara
Dilimden düşürdüğüm yatıştırıcı sitemleri
Eşeleme artık bırak kan kuşatma içimi
Ya ardında bırak beni
Ya da al işte yanına, ne için bu kanıksamalar
Zırvalar,
Bir aşk tapıncı uğruna beynimi kuşatmalar
Uykusuz kıyısında yatak ucumun
Niçin gönderilir bu kara basanlar…
Ya ardında bırak beni
Ya da al işte yanına, ne için bu kanıksamalar

ELİS ÖZER  00:38   17.02.2oı3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder