23 Aralık 2012 Pazar

İstanbul ve Sen


Sana uzaktan yazıyorum;
Ta kalbinden…
Susuşların içinden şiirler çalarak;
Geliyorum tenha rüyalarına.
Çıkmazda, görebildiğim dar caddeler.
Çünkü biri eksik buralarda.

Bir hoyrat İstanbul’sun,
Ardında hülyaların, deryaların, ayyaş balıkçıların…
Tuzu tadı yok sensiz iken;
Bu kimsesiz, hovarda Marmara’nın.

Hiç doğmayacak baharların bekçisidir yalnızlığım.
Ayrılığın sığ sularında ben,
Hem içer hem de ağlarım.
Zaman döner,  ben yine umut bağlarım.

Tanıdık, tanımadık tüm insanlar
Ürkekleşmiş görmeyeli ne çok…
Telaşın esiri olmuş bu kentte,
Bilen kendini ,kimse yok.
Ve tüm bunlara rağmen,
Unutturmadı İstanbul geçip gitmişleri.
Bu şehrin Boğaz’ı sayende güzel bu kadar,
Bilmeni istedim ki;
Bu gidişini İstanbul hak etmedi…
              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder