1 Ocak 2013 Salı

SERÇELERİM (Elis ÖZER)


Kemirdi serçeler,
Menekşelerin tenini.
Sırtında devrik cümlelerin
Yaktılar saçlarını şiirlerin.
Alnında yağmur tanesiyle
Havalanacaktı bir serçe
Ayağına battı yeryüzünün kıymıkları.
Özgürdü hala
Eyersiz atlar misali.
Toprağa sarılıp
Kuruttu alnındaki yağmuru;
Bir simidi böldüm ortadan
Parmaklarımdaki susamda sevdim onu.

ELİS ÖZER
23:32
oı.oı.2oı3



Bilgisayar final sınavına hazırlık sonrası aklımdaki kelimeler kolonisinden kurtuldum. Beni rahatlatan bir yazıydı değişik ve kısa... Eskiden çok uzun yazardım yarısı çöpe giderdi kelimelerin, şimdi daha tasarruflu davranıyorum. Ve artık duygusallıktan ödün verdiğimi fark ediyorum. Bu benim açımdan iyi bir şey...
Şimdi şiir defterimi yastığın altına koyup mışıl mışıl uyuma sırası :) 


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder